OBECNÍ ÚŘAD BĚLOKY

zápis z veřejného zasedání ze dne 18.11.2008

 

 

 

přítomni: ing.J.Poláček,ing.L.Kozel, V.Malý, A.Riedl, F.Horák, L.Ředinová

 

ověřitelé : L.Kozel, L.Ředinová

 

Program

1)Kontrola usnesení

2)Pošta,pokladna

3)Návrh rozpočtu na rok 2009

4)Údržba veřejné zeleně,ošetření výsadby stromků proti okusu zvěře

5)Určení poplatku za svoz KO na rok 2009, vyúčtování občanům

6)Žádost na dotaci z POV

7)Mikulášská-termín, zajištění

8)Žádost pana Brejchy na odkoupení obecního pozemku

 

Jednání

1)Zastupitelé své úkoly z minulého zasedání splnili až na p.Horáka který opravu přípojky p.Vondráka

  nezajistil. Nepřinesl likvidační protokol o obecní míchačce, předložil přejímací list z 26.10.07 od

  firmy Recykling s tím, že ji ukrajinci ovezli do šrotu. Míchačka je stále na inventárním soupisu,

  takže se nastalá situace bude řešit s účetním obce.

2)Byly přečteny výdaje z pokladny a přehled pošty. Veřejné projednání změny úz.plánu Hostouně,

  vytýčení hranice v obci Středokluky, faktury O2 a Region.

3)Starosta přečetl návrh rozpočtu od účetního obce na rok 2008. Rozpočet byl sestaven jako vyro-

  vnaný a bude vyvěšen na úřední desce.

4)Na příští rok uzavře starosta obce DPP s p. J.Krásou a p. J.Břízou na údržbu veřejné zeleně a

  údržbu dětského hřiště. Smlouva s firmou Živa zůstává v platnosti, ale obec bude její služby vyu-

  žívat na pouze na větší akce

5)Poplatek za popelnice na rok 2009 byl stanoven na 370;Kč na občana.Byly určeny i termíny na

  přistavění velkoobjemových kontejnerů.Vyúčtování odpadů provede ing.Kozel až bude mít všechny

  faktury od firmy Regios.

6)Zastupitelstvo projednalo rekonstrukci chodníků v obci.Na příští rok rozhodlo o rekonstrukci od

  domu č.p.24 p. Riedla až po dům č.p.37 p. Vondráka. Vzhledem k obtížnosti a výši nákladů se

  zatím nebude pokračovat před domem č.p.50. Celková částka činí 334.000;Kč, 200.000;Kč činí

  dotace a 134.00;Kč je podíl obce

7) Termín Mikulášské nadílky se stanovil na pátek 5.12. od 17ti hodin na OÚ. Zajištění akce

  dostala za úkol pí.Ředinová jako v loňském roce

8)Zastupitelstvo projednalo žádost p. Brejchy na odkoupení obecního pozemku

 

V diskusi o koupi značky pro p.Pupcsika bylo konstatováno, že do budoucna se bude muset vyřešit celková dopravní situace v obci aby se zabránilo průjezdu těžké nákladní dopravy obcí. Značku obstará pí. Ředinová.

 

 

 

 

 

 

 

 

USNESENÍ ZE ZASEDÁNÍ OBECNÍHO ZASTUPITELSTVA

ze dne 18.11.2008

 

obecní zastupitelstvo po projednání

schválilo

Žádost o dotaci z POV na rok 2009 v celkové výši 334.000;Kč na rekonstrukci chodníků v obci

Uzavření dohody o provedení práce na rok 2009 s p.J.Krásou a J.Břízou

 

zamítlo

Žádost p.Petra Brejchy o odkoupení obecního pozemku. Prodej obecního pozemku nelze provádět přímým prodejem, ale v souladu se zákonem veřejnou nabídkou o které obec v současné době neuvažuje.

 

ukládá

p.Horákovi, spojit se s firmou KSK s.r.o. a zajistit opravu přípojky u p.Vondráka, termín-co nejdříve

p.Kozlovi,zúčastnit se schůzky ve Středoklukách při vytyčování hranice a schůzky v Hostouni

                 termín-27.11. a 5.11. Vypracovat vyúčtování občanům a OZV odpady 2009

                 termín-do příštího zasedání, zajistit ošetření stromků proti okusu zvěře

                 termín-dle domluvy ve spolku myslivců

p.Poláčkovi, odpovědět p. Brejchovi na jeho žádost, termín-co nejdříve, zúčastnit se schůzky v

                     Hostouni termín-5.12.

pí.Ředinové, zažádat na KÚ Kladno o výpis z Katastru, doručit pí. Černé vyúčtování letošní dotace a

                    žádost z POV na rok 2009, termín-19.11. Předat faktury a DPP účetnímu, termín-1.12.

                   2.12. zajistit v KB otočení komprimovaného vkladu, zajistit dárkové balíčky pro děti,

                   pohoštění a organizaci na mikulášské nadílce, termín-do 5.12.

                   vypracovat OZV o poplatcích za psy 2009 a o volném pohybu psů 2009. termín-do

                   příštího zasedání

 

se usneslo

v roce 2009 budou zasedání jednou za 3 měsíce

 

bere na vědomí

stížnost p. Horáka na špatnou činnost všech zastupitelů, formou dvoustránkového strojopisu,kterou

jim předal.

 

 

 

 

 

starosta obce :………………………..                                          ověřitelé:…………………………..

                                                                                                                     …………………………...